The Chelsea Detective
In Chelsea, Inspector Max Arnold applies classic whodunit skills to solve crimes across all walks of life. Raised in the area, he knows its residents well. As more celebrities move in, the cases become increasingly layered. With precision and insight, Max exposes the secrets beneath Chelsea’s glamorous surface, bringing clarity to even the most elusive mysteries.
When a therapist is murdered during an online session, DI Arnold investigates an ex-patient.
DI Arnold investigates the murder of Jack Felton, found stabbed to death in his home.