Piggy Tales
Piggy Tales gives you a glimpse into the lives of our favorite green pigs, in a way you've never seen before In this unique, clad style CGI animation, the beloved and long-suffering Bad Piggies face a series of challenges and unexpected events, leading to comical solutions.
Piggy Tales gives you a glimpse into the lives of our favorite green pigs, in a way you've never seen before. In this unique, clad style CGI animation, the beloved and long-suffering Bad Piggies face a series of challenges and unexpected events, leading to comical solutions. The minute-long episodes appeal to wide audiences, including fans of Bad Piggies and Angry Birds. Like Angry Birds Toons, Piggy Tales is a non-dialogue animation, easily understood by both kids and adults worldwide.
Two pigs get ready for a street race, but it does not go the way anyone would expect it to go.
Two pigs seek a way to boost the signal of their radio so that they can listen to music.
A pig wants to play basketball, but his friend’s showy shots steal the spotlight.
Two pigs set out to replace the burned-out bulb of a street light, but are unable to reach the bulb.
A pig gets stuck atop a tree, and any fellow pig who attempts to rescue him fails.
Thief pig steals money in broad daylight, but Pig City's police forces are closing in on him fast.