Angry Birds Bubble Trouble
Surrounded by colourful bubbles and gems, hidden in each corner of their world, Angry Birds Bubble Trouble is a big playground where everything imaginable comes true. A twig might become a powerful boomerang, a tree can be a stairway to heaven and an apparently simple water puddle can be a way through to another realm! With absurd, short and fun narratives, Angry Birds Bubble Trouble shows how far the imagination can lead us!
As beautiful as it is delicate, a rangoli is an intricate design made of colorful powder.
Red might not have the best aim, but with great friends on his side, he can't lose.
The queen hatches a devious plan to capture the flock for her personal collection.
Red’s birthday party is a big hit! Piggies come from out of the woodwork to celebrate.
When they spot an egg-shaped delicacy in Chef Pig’s tower, the birds spring into action.
One bird slips by the piggies’ defenses to deliver a precious asset at all costs.
Red follows his nose in search of snacks, but will he savor the sweet smell of success?
Bomb and Stella are on the hunt for treasure, but can they get there before anyone else finds it?