Angry Birds Slingshot Stories
A behind-the-scenes look that gives us some answers to all of the big questions from the Angry Birds games.
Ever wondered what happens before the Angry Birds climb into slingshots to rescue their eggs or how all of those piggy structures are created? We all know the story – the Piggies construct the levels, the birds break them to pieces. What if a structure isn’t completed before a level begins? What if the slingshot malfunctions? Where do pigs go when they’re popped anyway? Tune in to Angry Birds Slingshot Stories for an animated series that goes inside your favourite game for an unexpected and hilarious perspective you never thought you’d see.
An unexpected change brings the birds and piggies together a bit too close for comfort.
Both the birds and pigs are trashing their island home. Someone has to speak up!
Two clever piggies use the power of technology to free themselves from the confines of the job site.
Red wakes to find himself monstrously transformed. What a nightmare come to life!
Birds prep for winter storm until hilarious weather chaos turns plans upside down!
The birds find themselves with some peace an quiet for once. But is it too quiet?
The birds battle a pig army until an unexpected surprise interrupts their epic showdown!