Alpine Rescue
With the mountain rescue team, Andreas experiences exciting and highly dramatic rescue missions, and the responsibility for his new family and a budding love for Emilie make the Grand Canyon seem further and further away.
A team outing turns tragic when Tobi discovers a body while magnet fishing in a mountain lake.
Fifteen-year-old Jenny crashes a scooter and evades the rescue team, escaping into the mountains.
Markus is set to be Stefan’s best man, but first he must save the groom and his bride-to-be.
Markus's brother Jan is caught in an avalanche with his girlfriend Pauline and her son Anton.