Unsichtbarer Angreifer
When psychotherapist Emma starts using a smart therapy app, dangerous incidents begin to occur. Overwhelmed and uncertain, she loses touch with her husband, Amir, and son, Malik. Haunted by the suicide of a young patient, Emma is determined to help as many people as possible, even as her own life unravels.