Was wir fürchten
Lisa and her mother Franka move to the Black Forest for a new start, but their hopes shatter when they witness a suicide at a school memorial. As Franka investigates, Lisa experiences haunting visions tied to the past. Together, they uncover buried secrets that link the town’s tragedies to their own lives.