Irgendwas bleibt immer
During a train journey, Nina meets the charismatic Mark, and their flirtation quickly turns serious. Mark soon moves with Nina to the countryside, revealing a shocking past: he served seven years in prison for impulsively killing his ex-girlfriend. Despite this, Nina gives the relationship a chance, but when her neighbor Melanie fails to return from a short trip, tensions rise.