Käthe und ich - Das Adoptivkind
Headmistress Dr. Madaki calls Paul and his dog Käthe for help. Twelve-year-old Ben is being teased and bullied by his classmates. The once-popular student is accused of spreading lies about his classmates. But Ben insists he is innocent.