Käthe und ich - Das Findelkind
Psychologist Paul, who forms a close-knit team with therapy dog Käthe, has a high standard: never give up on anyone. He lives by this motto in his professional and private life. The psychologist is struggling to cope with the fact that his wife Erina has been in a persistent vegetative state for months following an accident.