Käthe und ich - Verbotene Liebe
Blind teacher Ina Meyrose is bitten by her guide dog and suffers a double trauma. The incident not only causes her to lose confidence, but also her four-legged companion, who has to be put down due to a brain tumor. To help Ina, psychologist Paul Winter relies on therapeutic methods and Käthe's special gift.