Ein starkes Team - Jemma
Maik Thomsen collapses and dies after rushing out of the room of a young prostitute named Jemma. It quickly becomes evident that Thomsen's death was no accident, and the "Strong Team" steps in to investigate. Jemma's casual demeanor about her profession seems mostly like a facade, but she remains adamant that she had nothing to do with Thomsen's murder.