Friesland - Prima Klima
During a high-profile presentation at Leer harbor, a research institute's ship collides with another boat. The captain and CEO, Leander Dierks, is missing. Detectives Süher Özlügül and Henk Cassens quickly realize Dierks has been kidnapped. Soon, a ransom demand confirms their fears, launching a tense investigation to save him.