Friesland - Gegenströmung
At the Leeraner harbor, East Frisian patrol officer Henk Cassens encounters a mysterious young woman who claims amnesia, with no ID or phone on her and a head wound. It could’ve been an accident, a crime, or perhaps she is deceiving Henk.