Friesland - Fundsachen
As the Leer police grapple with an unidentified body on the beach, Yunus surprises his friend, undertaker Wolfgang Habedank, with an unusual business idea. To fund this venture, Yunus asks his sister, police officer Süher Özlügül, for startup capital, a request that leaves her far from thrilled.