Unschuldig: Teil 2
Pain, anger, and despair—that's what Alex Schwarz feels after spending seven years in prison for the murder of his wife. His children want nothing to do with him. They have no doubt that he is guilty, even though Alex has denied the crime. But then the witness who testified against him recants his false statement. Part 2 of the two-part TV series.