In aller Freundschaft - Die jungen Ärzte
This medical drama follows the lives of doctors at the Sachsenklinik in Leipzig, where patient cases and personal stories unfold across the ER, operating room, and cafeteria. After a life-changing event, gynecologist Dr. Niklas Ahrend leaves the Sachsenklinik and starts fresh in Erfurt as a senior physician at the Johannes-Thal-Klinikum.
Mikko stays calm with Neda and her mother and learns the truth behind their frightening fall.
Dennis fears losing his art as doctors treat his hand while Irma’s confusion deepens nearby.
Yannik’s treatment reveals tension at home and forces his busy mother to rethink her choices.
Bea faces painful news about her last chance to have a child as Julia tries to support her.
Viktoria helps Janosch after his injury forces him to change the future he planned.