Dr. Nice
Dr. Neiss, a charming and renowned surgeon, sees his career halted when an accident leaves his right hand paralyzed. Inheriting a property leads him to the Flensburg Fjord, where he unexpectedly discovers Lea, the daughter he never knew he had.
Clinic boss Klinger sends Nice and Schmidtke with partners for team building in the forest.