Tödliche Gier
Pastor Manfred Bahnert's family is taken hostage by escaped convicts in their small northern German hometown and are forced to unite despite deep-rooted familial conflicts. Amid danger and tension, the Bahner family must confront their own internal challenges and find strength in unity to survive.