Getrieben
Psychologist Kara Bischoff and LKA commissioner Sibylle Deininger, once a couple, are reunited by a brutal murder case. As they search for the killer, they are forced to confront the dark depths of the human psyche, drawing them directly into the crosshairs of the murderer.