Mia and me
12-year-old Mia used to read about the land of Centopia in an ancient book of myths. Now, thanks to a high-tech portal, she finds herself hurled into this wondrous and animated world of elves, unicorns, pans, and dragons.
As Mia bounces between trying to fit in at her new school – and her life as a fairytale elf – she becomes the key to saving Centopia. Join Mia's adventures as she meets all kinds of fantastic unicorns and uncovers the skills she didn't know she had in her struggle to prevent this incredible world from being consumed by Panthea's evil power.