The Middle Men
Middle Men delves into the lives of eight middle-aged men in England, challenging stereotypes and societal expectations. Each faces personal struggles, from addiction recovery to career changes, marriage commitments, and bouts of depression. Through their stories, the documentary explores the complexities of middle age and the quest for fulfillment in a rapidly changing world.