La novia gitana
Adaptation of the award-winning trilogy by Carmen Mola. Elena Blanco, a veteran homicide detective with the Case Analysis Brigade, is an intelligent woman obsessed with confronting her own horror through a case in which she sees herself reflected, identifying with the grief of the Macaya family, parents of two young girls murdered at the age of six.
Adaptation of the award-winning trilogy by Carmen Mola. Elena Blanco, a veteran homicide inspector with the BAC, Case Analysis Brigade, is an intelligent woman, obsessed with resolving her own horror through a case in which she is sadly reflected and identifies with the pain of the Macaya family, parents of two young girls murdered at the age of six. She and her team will be responsible for tracking down the person behind a cruel ritual.
Susana’s body, which is found dressed as a bride, shows signs similar to her sister’s murder.
The trapped boy searches for something to eat and finds canned peaches in syrup.
The trapped boy discovers worms in the dead dog, but also in the wound on his ankle.
The interrogation of Jáuregui clears up many uncertainties regarding the cases of Lara and Susana.