Olivia
Mario Rey, a famous TV meteorologist, loses his job and sees his career collapse after an on-air mistake. Deep in debt, he seeks refuge with his daughter in his estranged father’s olive grove. There, he discovers a millenary olive tree holding a secret that could save everything... if he can first manage to mend a broken family.
Mario Rey, TV’s top meteorologist, is fired after a historic on-air mistake caused by his ego. Burdened with debt, he is forced to hide out with his daughter, Olivia, in the olive grove of his estranged father, Tomás, to whom he hasn't spoken in twenty years. It's the place where he spent his childhood, and nothing has changed... including his father's resentment. A stubborn and solitary man, Tomás is dedicated to caring for his grove and a special millenary olive tree that hides a family secret beneath its roots. This tree produces an oil that could be worth millions and could be Mario’s salvation from prison. If Mario wants his father’s help, he must first find a way to become a family again.
A meteorologist returns to his father's grove to save himself, even if it breaks his family.
Mario’s new weather error threatens his father’s ancient and sacred millenary olive tree.
Mario bets everything on an oil contest that could be the salvation he desperately seeks.
A secret buried under the millenary tree unites father and son but breaks the grove's balance.
When the Rey family wins the oil contest, Mario must choose between fleeing again or staying.
A fire unites the family. Mario saves the grove but must stay in town due to a new scandal.