Open Your Eyes
César is an attractive orphan who has inherited a huge fortune from his parents. He owns an impressive house where he holds fancy parties. One night, his friend Pelayo introduces him to his beautiful friend Sofía, but César's ex-lover, Nuria, is jealous of her.