The Grump
As a good farmer, I certainly was upset to end up in a film. My daughter-in-law is how she’s supposed to be, as she fears me, and I fear her. I stay with my daughter-in-law and son in the capital and show all the Teddy Boys and Soviets how things were done back when everything was great before 1953.