Un ticket pour l'espace
Confronted with widespread discontent over the vast sums invested in space research, the French government launches a major public relations campaign. "A Ticket to Outer Space," a lottery card, will give two civilians the chance to stay in the European space station. Everything goes perfectly, until one of the winners takes the space station hostage.