The Jungle Bunch - News Beat
A mini-series that takes us to the heart of the jungle to meet the future members of the Jungle Bunch: Maurice the tiger penguin and his son Junior; Miguel, the gorilla who likes friends, bananas and hitting; Gilbert, the paranoid tarsier full of tics; Batricia, the tender-hearted bat; Al and Bob, the two inseparable toads, and Fred, the crooning warthog.
Maurice is teaching his son Junior how to hunt and Fred is their prey for the day.
Al and Bob try to make a stand against the spiders who are catching all the Jungle insects.
Miguel tries to share his passion with his new friend, but his passion is to hit his friends.
The jungle buddies meet up under Gilbert's tree, and he is furious at being constantly disturbed.
Maurice reveals his secret traps laid throughout the jungle, even the ones he had forgotten about.
Official Jungle hairdressers, Al and Bob, know how to take care of their best client, Fred.
Al and Bob dress up as a mutant toad zombie and scare the living daylights out of their friends.
Our jungle buddies are playing a miming game and some of their imitations are very true to life.
Maurice teaches a greedy crocodile a lesson or two and shows him who is king of the jungle.