The Jungle Bunch - Back to the ice floe
Legend has it that only the Great Tiger Warrior and his seven Freedom Fighters can save our people from the evil walruses. That’s the plea young penguin Pong brings to Maurice in the middle of the jungle. Maurice doesn’t hesitate; he and the Jungle Bunch embark on a daring journey across the icy lands to rescue the village.