The Jungle Bunch to the Rescue
When trouble strikes the jungle, the Jungle Bunch always answer the call. Led by Maurice, the fearless tiger penguin, this unlikely team leaps into action whenever their signal is raised. Their daring missions combine humor, bravery, and teamwork as they protect the jungle from danger.