LE GRAND BLOND AVEC UNE CHAUSSURE NOIRE
Bernard Milan covets Louis Toulouse's job - director of a secret service. To get rid of his overly ambitious assistant, Toulouse sends Milan off on a wild goose chase after a dangerous spy who is, in fact, just an ordinary Joe. So Milan starts shadowing François Perrin, an absent-minded violinist. This odd game of espionage entraps the three men in a web of hilarious situations.
Bernard Milan covets Louis Toulouse's job - director of a secret service. To get rid of his overly ambitious assistant, Toulouse sends Milan off on a wild goose chase after a dangerous spy who is, in fact, just an ordinary Joe. So Milan starts shadowing François Perrin, an absent-minded violinist. This odd game of espionage entraps the three men in a web of hilarious situations as they go from one surprise to the next.