La Finale
JB dreams of playing in the basketball finals in Paris, but he’s been told by his parents to care for Grandfather Roland that weekend. Unwilling to miss the match, he decides to take his grandfather along, which leads to an unexpected trip that will turn everything upside down.
Every member of the Verdi family helps take care of Grandfather Roland, except for JB, whose only goal is to travel to Paris to play in his basketball championship. JB’s parents, who are too busy to take him that weekend, ask him to skip the match and care for his grandfather. JB decides to take his grandfather along with him, and during their trip, nothing goes as planned.