Jack and the Cuckoo-Clock Heart
Jack is born on the coldest day in the history of the world, his heart frozen solid. The doctor saves his life by inserting a cuckoo clock in place of his heart. He will survive, but only if he observes 3 rules: he must never touch the hands of the clock, he must control his anger and he must never fall in love. The moment Jack sets eyes on Miss Acacia, the hands of his clock-heart begin to race.