A Monster in Paris
Paris, 1910. Panic sweeps the city. Floodwaters are rising and a monster is on the loose! Formidable Commissioner Maynott and his men hunt it down day and night with no luck. It could be that in the limelight at The Rare Bird, a Montmartre cabaret where feisty Lucille is the star attraction isn't a bad place to hide after all!