Crash Test Aglaé
Aglae, a young woman with a hopelessly rigid personality, has one reason for living: her job. She works in the crash test team of a car manufacturing plant. When the management announces that the activity will be relocated to India, she decides, to everyone’s astonishment, that she prefers to move there rather than lose her job. After all, she does enjoy playing cricket!