Lulu In The Nude
After a failed job interview, Lulu leaves her husband and kids. No plan—just a simple decision. She escapes to the coast for a few guilt-free days alone. Along the way, she meets a guarded man, a bored elderly woman, and a harassed employee. These three encounters will help her reconnect with someone long lost: herself.
Following a botched job interview, Lulu decides not to return home, leaving her husband and their three children in the lurch. She premeditated nothing; it all happened quite simply.
Three decisive encounters that will help Lulu rediscover an old acquaintance she's not seen for years: herself.