Mon Bébé
Héloïse, a mother of three, sees Jade, her "little one," leaving the nest to study in Canada. As Jade's departure approaches, Héloïse reminisces about their shared memories.
Héloïse is a mother of three children. When Jade, her "little one," turns eighteen and decides to leave the nest, Héloïse reminisces about their shared memories by playing the amateur filmmaker with her iPhone, fearing that memories might slip away.