Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
A group of bright Sarah Lawrence College students fall under the dark influence of a friend’s father, Larry Ray. With unprecedented access to the survivors who lived with Ray, the film follows the cult from its origins thru its still-unfolding aftermath.
As the students fall deeper under Larry’s spell, they follow him to New York City.
The cult relocates to New Jersey, where Larry commits his most hideous crimes yet.