Keeper of the Ashes: The Oklahoma Girl Scout Murders
Kristin Chenoweth returns to her hometown to investigate Oklahoma’s true story of three young girls, found murdered after their first night at sleepaway camp. The manhunt and trial of their suspected killer captivated the nation in the summer of 1977. But decades later, uncertainties surrounding the case continue to haunt the Tulsa community.
Award-winning actress and singer Kristin Chenoweth returns to her hometown to investigate Oklahoma’s most infamous murders. Keeper of the Ashes is the true story of three young Oklahoma girls, found murdered after their first night at sleepaway camp. The tragedy, as well as the manhunt and trial of their suspected killer, captivated the nation in the summer of 1977. But decades later, uncertainties surrounding the case continue to haunt the Tulsa community, local law enforcement, and the victims’ families.
Kristin Chenoweth returns to Oklahoma to investigate the killing of three girl scouts.
In the wake of the brutal murders at Camp Scott, the hunt for the killer escalates.
Decades after the murders, a local sheriff uses new technologies to uncover the truth.