Science of Stupid
On SCIENCE OF STUPID, some self-selecting, amateur scientists go head-to-head for the crowned title of most ill-informed as they test scientific principles like torque, gravity, and Newton's laws. As our amateur scientists have learned the hard way: try and break the laws of science, and the laws will break you. It's SCIENCE OF STUPID.