Brain Games
In London, Jason Silva visits ancient and modern sites, exploring the evolution of our brains.
Jason Silva visits Jerusalem to explore how the brain processess spirituality and belief in God.
Jason Silva visits New Orleans to explore the question: Are we hard-wired to sin?