Weird But True!
Did you know ladybugs aren’t bugs, sharks have seven senses, and astronauts shrink in space? Get ready to embark on imaginative and strange adventures that reveal surprising and interesting facts about the world with Nat Geo's Weird But True! Hosted by a science-loving duo of children’s entertainers and educators and set in-studio and in the field, Weird But True! mixes arts and crafts, astonishing facts, and entertaining exploration. Whether hunting for dinosaur fossils or flying planes, no topic is off limits when exploring the strange and curious ways our world works.
Charlie & Carly go to New York City to tour a self-sustaining, indoor vertical farm!