Lost in the Jungle
Against all odds, four children survive a plane crash and endure 40 days in the Colombian jungle in a gripping tale of survival, courage and hope.
A deadly plane crash deep in the Colombian rainforest strands four young siblings to survive 40 unimaginable days alone. For the first time, the children tell their story, revealing their epic fight to stay alive as a dramatic rescue mission unfolds around them, uniting Indigenous trackers and the military in a race against time in this gripping true story of survival, courage and hope.