Extreme Rescues
With dramatic real-life footage captured by the rescuers themselves, Extreme Rescues puts viewers in the center of the action for every heart-stopping second.
Extreme Rescues does a 180 on the traditional survival genre. Telling dramatic real-life stories from across the globe, using footage captured by the rescuers themselves, this series puts viewers in the center of the action for every heart-stopping twist and turn as they witness life-saving feats in real time.
Dramatic real-life stories are seen through the eyes of the rescuers themselves.
A freak accident severs a professional cyclist’s artery miles from medical help.
A helicopter crew plucks a mountaineer from a cliff, only to discover he’s still attached.