How I Caught My Killer
How I Caught My Killer is an adjudicated true-crime series that highlights the real-life stories behind these unique cases with in-depth interviews, authentic archival material and cinematic recreations all packaged together into a fresh spin in the genre.
27-year-old, devout Mennonite Sasha Krause vanishes from her church parking lot.
Beloved teacher and mother-to-be Laura Wallen disappears before the first day of school.
After troubling posts appear on her social media, single-mother Julie Gonzalez vanishes.
When she was brutally killed, Mindy Morganstern refused to go down without a fight.
After the body of Brittany Clardy is discovered, a burner cell phone reveals a secret life.
Morgan Fox, a model employee with a bright future, was found shot dead in a car.
The only way to learn who killed Rahim could be locked in shocking videos on his phone.
Dependable Jodi Sanderholm disappears a few days before her first niece is to be born.