Crazy Love
CEO of GOTOP Education and math genius with an IQ of 190, Noh Gojin receives a death threat. After a hit-and-run, he fakes amnesia in order to catch the culprit. Meanwhile, his secretary Sina, who is diagnosed with a terminal illness, pretends to be his fiancée out of revenge for his mistreatment. But the tables are turned when secrets are revealed. The following contains depictions of suicidal ideation. Viewer discretion is advised.
After they kiss, Gojin and Sina's hearts flutter. But then he speaks rudely to Sina over Sooyeong.
The person who Gojin saw on the night of the accident is revealed. His feelings for Sina grow.
After seeing Sina's will, Gojin realizes he loves her. Segi conspires to drive Gojin out of Gotop.
Gojin and Sina's romance begins. His firm belief in Sina's terminal illness drives her crazy.
Sooyeong challenges Sina saying Gojin was her first love. Gojin faces a crisis due to Segi's scheme.
Gojin apologizes to the people around him and vows to protect them. Sina roots for Gojin.
Gojin catches the culprit and reconciles with Segi. A year later, Sina and Gojin are newlyweds.