Cohen vs. Rosi
In this Argentine comedy, Giancarlo Rosi seeks to embark on a new career in politics, but his eccentric family complicates his chances. Yet Giancarlo has bigger fish to fry when a video editor and his family drag the Rosi’s into an ugly, dirt-spilling contest.