Babe
Babe is a shy Yorkshire piglet who doesn't quite know his place in the world. When Farmer Hoggett wins him at the county fair, Babe discovers that he can be anything he wants to be…even an award-winning sheepdog! With the help of a delightful group of barnyard friends, the heroic little pig is headed for the challenge of his life in this endearing and fun-filled tale the whole family will love.