Babe: Pig in the City
Babe, Ferdy and Mrs. Hoggett go on a crusade into the midst of a large city where despite incredible obstacles, they're able to turn enemies into friends, raise enough money to save the farm and combine the two worlds into one. Once again, it's Babe's kind and steady heart that achieves miracles.