Brother Bear
When an impulsive Inuit boy named Kenai is magically transformed into a bear, he must literally walk in another's footsteps until he learns some valuable life lessons. His zany yet courageous journey introduces him to a forest full of wildlife, including the lovable bear cub Koda, hilarious moose Rutt and Tuke, woolly mammoths, rambunctious rams and more...all in his quest to become human again.
After an impulsive Inuit boy named Kenai kills a bear in revenge for his brother's death, the Spirits transform him into a bear as punishment. Now, Kenai must literally walk in another's footsteps until he learns some valuable life lessons, including the meaning of brotherhood. His courageous and often zany journey introduces him to a forest full of wildlife, including the lovable bear cub Koda, hilarious moose Rutt and Tuke, woolly mammoths, rambunctious rams and more...all on his quest to become human again. This epic adventure, full of comedy and heart, features five great songs from Phil Collins.